viernes, 8 de junio de 2012

Belén Facchín recollendo o premio coa concelleira de cultura do Concello da Coruña

 Hoxe pola mañán, Belén, alumna de 3ºA, recollía o seu premio como gañadora do safari fotográfico "Arde la calle" de mans da concelleira de Cultura da cidade herculina, Ana Fernández. O premio é unha fotografía orixinal de Miguel Trillo do ano 1984, no medio de todo o fenómeno coñecido como "movida". No acto, estiveron presentes os seus pais, Pilar Villanueva e Merche, unha das responsables do centro Ágora


martes, 5 de junio de 2012

Hoy, en La Voz de Galicia


Real Academia Galega
4 De excursión también han estado los alumnos de tercero de ESO del colegio carballés Artai. Acompañados por los profesores Joaquín Moreira y Carolina Gabín, los chavales se desplazaron hasta A Coruña para visitar la casa-museo de Emilia Pardo Bazán, la capitanía militar y la sede de la Real Academia Galega, donde coincidieron con el expresidente de la institución, Xosé Ramón Barreiro Fernández, que no dudó en participar en la foto de grupo.
A noticia en:

lunes, 4 de junio de 2012

Belén Facchín recibirá el premio de manos de la concejala de cultura del Concello de A Coruña


Ana Fernández la Concejala de Cultura del Ayuntamiento de A Coruña hará entrega de la fotografía de Trillo a la alumna de 3º de ESO del Centro Artai, Belén Facchín este viernes 8 de junio a las 12h en la Concejalía de Cultura del concello herculino.

La joven alumna carballesa fue la ganadora del Safari fotográfico del centro sociocultural Ágora y recibirá como premio una fotografía del famoso fotógrafo Miguel Trillo, autor de las imágenes de la exposición “Arde la calle” que se adentra en las distintas tribus urbanas que hay en el mundo
Más información en:

Pista para os alumnos de 4º de ESO

Acabamos de facer unha proba para repasar dos temas dos que nos examinamos mañán. Casi temos que usar o desfibrilador con Alex, pero despois dese pequeno percance, so me toca dar a pista para o examen de mañan. Moito coidado con todo o que ten que ver con Galicia. Corrixindo as libretas, observei que poucos tiñades as resumos correspondentes os apartados de Galicia.

Toca poñerse as pilas esta tarde, sorte e ánimo...

Excursión 2º ESO á Coruña





Excursión de 3º ESO á cidade herculina

 O pasado mércores visitamos a cidade da Coruña os dous grupos de 3º de ESO, nunha cita que incluía as seguintes paradas:


  • Real Academia Galega
  • Casa-Museo Emilia Pardo Bazán
  • Casco histórico
  • Xardíns de San Carlos
  • Arquivo de Reino de Galicia
Día completiño, con tempo para o ocio no centro comercial El Puerto




Pode ser o último examen deste curso

Mañán martes, día 5 de xuño, será para moitos dos alumnos de 3º de ESO, o último examen deste curso. Onde vai o primeiro día de curso, alá polo mes de setembro e onde van as probas que fixemos nestes nove meses. Esperando que a maioría de vos non teñades que ir á recuperación, deixovos a pista deste examen.

Como ben sabedes, o euro é a moeda oficial da UE e de feito, a maioría dos países teñena como moeda oficial.É dicir, que si viaxamos por Europa adiante, non temos que andar cambiando de moeda e podemos utilizar o euro. A cuestión é saber en que países non podemos usar o uero, é dicir, temos que cambiar a moeda